شب۱۱۴ خیابان جمهوری؛ «هیهات منالذله» و «فریب آمریکا را نمیخوریم» در همآوایی مردم یاسوج
الگن خبر – یاسوج یکصد و چهاردهمین شب حضور خودجوش مردم در خیابان جمهوری یاسوج با طنین شعارهای «هیهات منالذله»، «لبیک یا حسین(ع)» و «فریب آمریکا را نمیخوریم» برگزار شد. مردم یاسوج در ادامه...
الگن خبر – یاسوج
یکصد و چهاردهمین شب حضور خودجوش مردم در خیابان جمهوری یاسوج با طنین شعارهای «هیهات منالذله»، «لبیک یا حسین(ع)» و «فریب آمریکا را نمیخوریم» برگزار شد.
مردم یاسوج در ادامه شبهای حماسی و معنوی خیابان جمهوری، بار دیگر با حضور گسترده خود ضمن شرکت در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، بر پایبندی به آرمانهای عاشورا، مقاومت و استقلال کشور تأکید کردند.
در این اجتماع مردمی که با حال و هوای عزاداری محرم همراه بود، شرکتکنندگان با سردادن شعارهای انقلابی و حسینی، پیوند میان فرهنگ عاشورا و ایستادگی در برابر زیادهخواهی دشمنان را به نمایش گذاشتند.
خیابان جمهوری یاسوج در شبهای اخیر به نمادی از حضور مستمر مردم، همبستگی اجتماعی و تجدید میثاق با ارزشهای دینی و ملی تبدیل شده است؛ حضوری که اکنون وارد یکصد و پانزدهمین شب متوالی خود شده و همچنان با شور و استقبال مردمی ادامه دارد.
بدون نظر! اولین نفر باشید